Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




05 December 2012

Sebab Kiesha Demam




Ritu kan aku ade buat entry pasal Kiesha Demam 9 Bulan
rupenya demam pasal tumbuh gigi bawah 2 batang dan maju kehadapan
Tapi lom nampak sangat gigi dia tu.masih halus lagi,tapi kalau rasa melalui jari,dah rasa tajam2 tu...hehe eksited jap aku,sebab anak semakin berakal dan makin membesar
Yela,dari masih merah2 sampai la ke sekarang..alhamdulilah..

Bila Kiesha dah pandai maju ni,aku kena la pastikan keadaan kat dalam rumah tu bebas dari benda2 yang bole membahayakan Kiesha,yela takut2 ape benda yang ade kat lantai tu,dia kutip dan terus masukdalam mulut.Kadang kalau aku tinggal wat keje dapo,aku masukkan die kat dalam walker chair,senang sikit keje aku.tapi xdela senang sangat,kene pastikn jugak pintu gate sentiasa tertutup dan pintu bilik aku tertutup gak.



Jom layan pic Kiesha..ngeh3



ok bai!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...