Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




05 December 2012

Anak Buah AKu Tunang



Tahniah buat anak sedara aku yang dah selamat bertunang dengan jejaka pilihannya Ahad lepas (02.12.2012)
Anak sedara aku ni anak kepada akak aku yang sulong,kira die ni lambat sikit jodoh sampai,yelakan orang belajo tinggi2 lambat sikit kawen nye dok,macam aku belajo tak bape nak tinggi,kawen pon cepat..kah3.Nama anak sedara aku ni Ica,dah lama kot dia dok bercinta dengan tunang dia nih,lebih kurang aku dengan cik suami la,bercinta zaman sekolah..hehe..jom layan pic2 beliau yang awesome 


Ni amik guna kamera aku,kurang memuaskan..



Ni pun sama guna kamera aku


Kek Secret Recipe yang mahal gilos,tapi sedapp



 Ni gune kamere PG




Kiesha yang ngengade time amik gambar



Kami sebaya..nasib badan ko kecik ca,xnampak sngt dah tua ..keh3



Kakak aku yang sulong (mak Ica) + Mak aku (Nenek Ica) + Ica +
Abang Ipar aku (ABah Ica)





 Nak jugak interprame..huhu
Gambar lama,masa pertunangan aku dan en suami 17 Jun 2007




Ni masa zaman tok kaduk 2002


Untuk anak buah aku Ica,ikatan pertunangan ni banyak dugaanya hadapilah dengan tabah..cepat naik pelamin Kiesha tak sabar nak ade kawan baru..hehe







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...