Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




27 November 2012

Kiesha demam 9Bulan



Kalau dah nama baby,asik demam je kan..nak tumbuh gigi demam,nak merangkak demam,nak pandai berjalan pun demam..huhuhu


18/11/2012 hari tu,genap umur Kiesha 9 bulan.Dah besar dah anak aku sorang nih,kejap je masa berlalu..jap lagi pung pang pung pang,dah setahun..

Ahad lepas,aku ke Klinik Putra,sebab ubat demam Kiesha yang sebelum ni dah abes,so terpaksa la g klinik,antar kiesha jumpa doc.Doc bagi ubat demam,antibiotik & ubat batuk.



Aku pegi antar Kiesha pun,sebab hantar anak buah aku yang bersunat haritu,untuk bukak clip dekat anu dia.Klinik kat situ tak gune kan kaedah jahit,tpi guna kaedah clip je..nak cite lelebih pun aku tak paham sangat,sebab aku xpernah bersunat..sunat pun time baby je dulu..hehe



Ni gambar pagi semalam,aku baru post kat fb pagi tadi.Kiesha tengah tido dengan jayanya
padahal aku dah lambat nak g keje..dia masih membutaaa...kesian lak nak kejutkan dia...


Malam tadi dah tak demam,tapi malam asik merengek jek..hurm...mungkin gusi dia sakit kot,sbab aku dah rasa2 kat gusi dia ada benda keras (gigi)

"Ya Allah Ya Tuhanku kau lindungilah & peliharakan lah anakku"


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...