Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




31 December 2012

Entry di Tahun Baru 2013






Selamat Tahun Baru 2013 semua!!
Semoga tahun ini membawa lembaran baru untuk korang semua dan juga untuk aku.

Tahun 2012 adalah saat indah bagi aku,sebab melahirkan cahaya mata kesayangan keluarga,saat itu tak dapat aku ungkapkan dengan kata2,sangat teruja dan lebih bahagia sejak lahirnya puteri kesayanganku,ialah sudah 2tahun lebih aku menantikan saat2 untuk menimang cahaya mata,akhirnya berkat sabar dan berdoa serta usaha,Allah makbul kan doa kami suami isteri..syukur alhamdulilah..

Dan esok aku akan mulakan hidup baru dimana aku dan suami kan berpindah rumah,semoga Allah permudahkan segala2nya..Teruja,takut,gembira bercampur baur,boleh ke aku buat sendiri tanpa bantuan mak,huhu...

Azam aku tahun lepas alhamdulilah dah tertunai.Tahun ni pulak berazam nak jadi ibu & isteri yang terbaik & solehah..hehe.apa yang selama ni tertinggal akan aku cuba cukupkan.Dan bila dah duduk rumah baru nanti,aku nak masak sedap2 untuk suami dan anak aku...

Okeylah..SELAMAT TAHUN BARU 2013 ♥



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...