Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




11 October 2012

1st Birtday Farish Aisar ♥




Walaupun cite yang aku nak kongsi kat korang ni dah basi,aku tetap nak cite jugak..wakakaka!! dari blog aku ni terbiar bersawang,lebih baik aku berkongsi cerita walaupun dah basi kan...hehehe


Ahad yang lepas,birthday party anak lelaki adik ipar aku Midah,sebenarnya hari lahir beliau 3 oktober,memandangkan 3hb tu hari Rabu dan hari orang bekerja,terpaksa la adik ipar aku tu postpone buat birthday party anak die tu pada hari Ahad,semua cuti kannnn...rasa cam kejap je setahun berlalu,masa adik ipar aku bersalin tahun lepas,(sebelum mak mentua aku mengerjakan fardhu haji die dah selamat bersalin) time tu jugak,aku baru mengandung kan Kiesha 5+++bulan rasanya.Time die bersalin tu,aku dah cuak semacam...takut pulak nak beranak time tu...huhu..eh lari tajuk pulakkk...hehe jom layan gambarr..


Kek nie bukan saje cantik,malah sangat sedapp... tq Kak Ilyani Abdullah
untuk kek ini,ade cerita disebalik kek ini sewaktu aku nak dtg amik kat rumah die..huhu


Eh?? mana ayah aish? tu Pak Long kenapa die lak yang interframe..huhu


Haaa..tu diaaa ayah Aish..tapi kenapa ibu die lak yang excited potong kek..lalala






Suke betul birthday boy bila kiteorang nyanyi lagu 'Happy Birthday' kat die..hehe


Sebenarnya,aku di tugaskan oleh adik ipar aku nie untuk mengorder kek hari jadi anak dia tu,dia tanya aku kat mana kek yang sedap..aku jawap la Secret Recipe la,sebab kek feveret aku,memang SR..hehe...dia tanya aku lagi kawan2 aku takde ke yang boleh buat kek (dia tau akak ipar die yang sorang nih,memang 'mahir' buat kek,sebab tu die tanya kawan2 aku ade tak yang reti buat kek..huhu)

So,aku suggestkan la Kak Ilyani a.k.a Kak Yani tu,kek die memang superb!! harge pun okey...kek anak die tu perisa Moist Choc (RM20/kg) + deco lilin huruf2 tu RM5 + image Upin & Ipin tu RM5.Disebab kan aku dah diamanatkan untuk mengorder kek tersebut,jadi aku dengan baik hati *baik la sangat* pegi ke rumah Kak Yani di Taman Koperasi bersama2 suami & si kecik,kebetulan memang nak ke bandar pun,beli hadiah untuk Aish dan bayar kereta..

Bila dah masuk Taman Koperasi tu,aku jadi blur pulak..haha..yela bukan baru sekali aku masuk taman tu,tapi dah banyak kali..tu pun bole tak ingat jalan nak ke rumah dia..aku rasa kalau 10x pun aku pegi rumah die,10x jugak la aku sesat..huhuhu..laki aku dah bising2 je...huhu,si kecik pun sama,dah tak reti diam skang dok dalam kete...last2,aku call Kak Yani suruh die kuar dan jumpe kiteorang je senang..hehe...terima kasih Kak Yani layan permintaan customer anda ni dengan baik..haha


Ohya,kami hadiah kan Aish kereta control,budak lelaki kannn..harus la bagi adiah yang bersifat kelakian..takkan nak bagi teddy bear pulak,mcm pelik aje.Macam2 jugak menu pada hari tu,tak sempat lak aku nak snap..mana taknye,aku kena handle si kecik tu lagi,nak snap gambo lagi...ayah die?? ntah mana menghilanggg...hehe..tapi takpe,ade jugak alasan aku tak buat keje..haha..bertuah punye akak ipar kann..haha..

Jom layan gambar lagi..

Nie bila memasing dah kepanasan,maklum la cuaca sekarang kan...terik semacam,aku pun terkadang kalau kat umah tu macam nk berkemban aje...hehe







Berebut bola lampu...hehe


Kiesha muke nak nangesss!!


Muke orang merajuk tak dapat bola lampu..


best melayan budak kecik ni kannn.. :) ok la setakat nie je la entry aku kali ni..
eh sebelum tu mai layan pic budak kecik ni..




"Mama,next year buat birthday party Kiesha cmni gak ye"







P/s : tak sabar tunggu tahun depan,nak buat birthday party anak daraku ♥

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...