Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




23 October 2012

Aktiviti Ahad Yang Lepas (20/10/2012)




Ahad yang lepas penuh dengan aktiviti aku dengan kengkawan dan en.suami..jom layan gambar,xde idea nak buat ayat...haha macam tak ikhlas je kan nak update entry..muahahahha!!!




Budak gundut makan sumi...




Beria dia makan sumi..



Kiesha dah mula boring a.k.a nak tidoooo



Sementara tunggu Mama Adam Qalish datang bawak mee tomato,
kite posingg duluuuu.
 


Mama sibuk posingg,Kiesha sibuk 'mengemasss'


Sebenarnya,mak buyung (Nora) mengidam nak makan mee tomato,tu yang
kiteorang tumpang dua-dua kaki mengidam nak makan mee tomato jugak..kah3


Tu dia..tu dia Mee Tomato in da housee!!!


Sayang anak mama,mama makan Kiesha diam2 tengok Upin & Ipin
dengan kakak (anak buah Fida) yeee...kasi can mama makan ye nak..hehehe


Amboi mak buyungg..makan sampai tak hinggat laki kat belakng yeee


Senyuman manis dari bakal pengantin -Fida-



Kami kawan2 sentiasa mendoakan semoga Dila cepat menimang cahaya mata :)



Nie pulak,dalam kete fida,teman die edar2kan kad jemputan....hujan time niee



Balik dari jumpa kengkawan mama,Kiesha ke Babyshop pulak
dengan ayah n mama


Yeayyy!! mama belikan biskut feveret Kiesha


Kalau dah ke babyshop ni,tak lain dan tak bukan shopping barang2 Kiesha la
susu + pempes...tapi haritu,mama tak beli pempes,mama beli susu,dengan pemegang botol susu utk Kiesha belajar pegang botol..hehe



Ni masa kat KFC Summit Parade...


Kiesha makan jari dulu la yee,makanan lom sampai lagi...ekekeke






Akhirrryaaaa..makanan pun sampai...aku suapkan Kiesha
kentang putar dan roti je....tgk tu khusyuk betul die makan roti...

Sebenarnya masa Kiesha tengah makan roti tu,tetibe die macam tercekik,aku panik masa ni (laki aku takde,die g toilet..sakit perut katanya) tengok kiesha tercekik macam tu,aku tepuk2 belakang die,pastu aku korek2 tekak die,rupenye kat lelangit die terlekat roti yang die makan...seketul kauu...lepas aku korek2 tu,die nangissss....xpela kan kalau nangiss,dari die diam je..eee selisih amit2...sejak dri tu aku xnak bagi die roti (Sebab Kiesha lom tumbuh gg) pas aku pujuk2 die baru die diamm..ngan main2 denga  anak cine belakang tmpt duduk aku,,hehe




Ayah urut,Kiesha pun nak urut gak..penat dari pagi tadi asik merayap je dgn mama..hehehe
pssstttt tu ayah kepenatan,balik dari Stadium Shah ALam...kang aku update pulak pasal en suami aku belikan ole2 dri stadium tu...hehehe...


Ok...sekiannnn~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...