Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




25 October 2012

Yeay!! Barang Dah Sampai!!!




Aku tengah kemaruk nak update blog aje ni..muahahaha!!

(^_______________^)

Aku saje nak share kat sini,sebenarnye aku ade tempah Car Sign dan Keychain dekat page nie CSE Digital Studio
Bukan takat Car Sign ngan Keychain die bole buat,macam2 bole tau,kalendar boleh taruk gambar kite,jam dinding taruk muke kite,mug,bisnes kad dan macam2 lagi..Tapi aku cume oder yang murah2 dulu la..untuk permulaan katekan,kalau kene tipu ke hape tak la rase nyesal tak sudah kan..hahaha


Macam kenal je watak utama tu sape kan..hihi 
Harga : Rm 19/pcs



Mug Magic (Akan kuar gambar kite bile bubuh air panas dlm tu
magic kan? magic kan? hehehe


Jam Dinding

Kalender Meja,bole letak gambar kite gak..


Sebenarnya,barang ni (Sign Car & Keychain) aku baru dapat  tengah hari tadi,
korang bayangkan,tetengah hari bute aku dok snap gambar ni..haha..
Gambar ni aku dah tag kat page tu tadi..hehe





Keychain

Harga : Rm/pcs (minimum kena order 8pcs keatas)
Tapi disebabkan aku dah order Car Sign,tak payah la aku order keychain sekali 8pcs kannn
so aku cume order 2pcs jela..hihihi

Postage : untuk area mcm aku Rm7.00,so total pembelian aku adalah Rm32.00 tunai...

so kalau korang nak oder barang die add friend aje die okey...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...