Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




24 October 2012

Dapat Anak Buah Yang Ke 26



Yeah!! mari update blog secara maraton..kui3..
disebabkan aku tengah takde keje skang...aku rajin sangat nak update blog...
Bukan ape,sekurang2 nye kalau aku update blog ni,aku boleh ingat balik peristiwa2 yang lepas2...almaklum la aku ni suke makan semuttt...

22 Oktober yang lalu (malam),aku dapat miss called dari no abang aku,aku kalau dah kat rumah,hp memang duduk bertapa la dalam beg tu..hehe..bila aku tgk no abang aku yang call,terus aku call balik,(Dalam hati aku cakap,ni mesti akak ipar aku dah bersalin) jangkaan aku tepat,akak ipar aku dah selamat bersalin secara czer..(ni kali kedua kena czer) baby tak la besar mana,sama berat dengan Kiesha jek 2.8kg...sebab takut baby lemas,tu yang terpakse czer..


Sebenarnye,ni anak keempat abang aku.. (2 laki dan 2 perempuan) dah cukup kuota tuh..kikiki...aku baru satu,die dah empat...tak terkejo yop!!

Jom layan gambar baby :)




Makcik baby...wakaka
suasana kat belakang  tu,teringat pulak masa aku  bersalin 
8 bulan yang lalu..kui3..









Nie bapak baby,mak baby nampk sipi2 jek muke..


Yahooo..dah jadi bapak!! padehal anak dah berderet2
tu la ayat abang aku bile bini die bersalin "Yahoo aku dah jadi bapak!! lempang kanggg..


Baru jap tadi abang aku sms,die kata on the ambik bini die kat spital...bini die dah bole balik dahhh....Insyallah Sabtu mak ucu tgk baby baru yeee :

ok dah habes!! ^______________________^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...