Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




17 October 2012

Selamat Hari Jadi Ke 27




"Happy Birthday to me...
Happy Birthday to me...
Happy Birthday to me..."

Haha..kemaruk kan nyanyi lagu happy birthday untuk diri sendiri....haha
Terima kasih diucapkan buat kawan2 di  facebook diatas ucapan2 hari lahir untuk diriku pada hari ini 17 Oktober 2012...ada 81 post (setakat entry ini direka) di timeline,tak dapat aku nak reply2 satu2 ucapan tu,nasib ade button 'Like' disitu,cepat2 aku clik like aje..hehehehe...ucapan dari yang berkenaan je aku reply..hehe.

Oh ye,sebelum berlangsungnye arijadi aku,suami aku suruh aku order kek dengan Kak Yani,ceh! tak suprise langsung,sendiri sambut besday,sendiri yang kene order....wuhuhuhu...teringin la jugak,suami buat suprise di hari lahir aku,macam balik rumah bergelap,bile tekan suis lampu,alih2 ade org nyanyi lagu happy birhday...haha....berangan kejap..

Aku dah pesan dengan Kak Yani,aku nak kek tu 17hb,tapi tetibe,Isnin die dah uplode gambar kek Red Velvet aku kat Instagram die..terkejut jugak aku,aku nak hari rabu , tapi Isnin dah siap,aku komen terus kat gambar tu "amboi,,lajunye buat kek...besday kite ari rabu,kek siap ari lakkk"

Kak Yani terus reply "Alamak...salah tengok tarikh la..ingt 16hb..huhu"

Akibatnye tahun ni potong kek lebih awal dari taun2 biasa..hehe..xpela kan..janji potong kek..ehehe


Birthday 2012 (27tahun)

Budak kecik ni baru bangun tido sebenarnye,gaknye dengar mama die pung pang pung pang kat dapur,siapkan segalam pinggan mangkuk,boleh terbangun pulak die...hehe..nak joint potong kek jugak la tuuu...ekekeke..


Alhamdulilah tahun ni aku masih dapat menyambut hari lahir bersama orang2 yang aku sayang,terutama suami dan anak.Tahun ni jugak tahun pertama aku sambut hari lahir bersama anak tercinta...semoga Allah sentiasa menlindungi kami sekeluarga,jauhkan kami sekeluarga dari sebarang malapetaka,dipanjangkan umur,dimurah kan rezeki..dan disihatkan tubuh badan.....amin~





Birthday 2010 (25 tahun) 

Berlagak mude kengkonon nye..huhu
Masa ni tak berapa happy sambut besday,tengok la kek tu pun bukan aku punya..kek tu anak buah aku yang punye (yang pempuan kecik tu),tumpang sekaki untuk bergambar aje,tarikh lahir kiteorang dekat2 je..tu yang aku boleh tumpang 2-2 kaki..hak2

Birthday 2011 a.k.a tahun lepas punya tak ade,sebab tengah sarat mengandung..aku pun lupe ade ke tak ek potong2 kek bagai...rasanye macam takde,just g makan2 kat Sabak Awor,waktu tu aku memang kemaruk nak makan...hehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...