Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




24 October 2012

Ole2 Dari Stadium



Hari yang en suami aku pegi stadium hari tu ,en suami sampai rumah ngam2 azan Subuh..kalau korang lupa kenapa en suami pegi ke stadium,sila baca kat SINI.
Aku ni lak,kalau en suami g memane tanpa aku (especially,kalau di malam hari) aku takleh nak tidoo..macam malam aritu die takde,aku cube jugak lelapkan mata,pun masih xleh tido gak,padehal dah pukul 10lebih...biasanya (kalau en suami kat rumah) senang je aku tido..huhu.Bila tak dapat tido nih aku mula la buat keje2 dapo...basuh baju,basuh pinggan,kemas2 dapo...si kecik awal2 dah tido..memula tido kat buai,bila dia asyik rengek2 jek (mintak di enjut) aku terus angkat letak dekat tilam..terus die tido dengan nyenyak..jadi,aku sambung buat keje2 dapoo..

Tengah hati girang girang la sgttt "tangan di bahu,mata pandang atas" mengemas dapo,tetibe hp aku ade message multimedia (MMS) masuk


 aku terima pic en suami kat sanaa...huaaaa bestnyeee
padehal aku bukan peminat tegar bola sepak pun..

Dan en suami tak lupa belikan aku dan Kiesha ole2...


Nie baju kami anak beranak...en suami je lain kaler,
sebab die tak suke warne terang2 nih..



Ini baju aku yang punyaa!!


Kiesha punya,jersi dress takde ke? ni baju laki la sayangg..
bole simpan untuk anak laki nanti...insyallah 


Of coz en.suami punyeee...


En suami sokong Kelantan...aku pun sebab ade Apek..kui3..

Thanks en suami,belikan ole2..mcm ni kalau nak g memana,mama kasik,,janji ade habuan..wakaka...

Kalau dulu2 (sebelum ade Kiesha) aku memang tak bagi en suami g memana,terutama kalau g jalan jejauh...yelah boring kot xde en suami di sisi...cewahh!!..sekaraang,bagi pegi...sebab dah xsempat kot nak boring nih...(sebab dah ade Kiesha)..yang penting MESTI ade ole2...hehe..


Nie pic yang lasttt....


en suami bergambar dengan si kacak Fahrin Ahmad....sian en suami aku 
terselit kat belakang... ^_____^




ok bye!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...