Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




19 October 2012

Musim Hujan




Sekarang,asal petang je hujan,hujan je petang...huhu
dah dua tiga hari macam ni...seram gak kalau hari2 macam ni,seram kalau banjirr..huhu
dah ler rumah mak aku parking baekk sebelah sungai..maunye aku tak seram dengan keadaan cuaca sekarang ni..
Tapi, kalau tengahari panasnye masyallah..panas giler..berdenyut2 kepale..

Kekadang tu,bile hujan di petang2 hari ,time2 aku balik kerja dan time2 aku ambik si kecik kat rumah babysitter,tiap kali tu la aku akan terkandas kat rumah bbysitter anak aku,kadang2 akak tu siap buatkan air panas,biskut kering lagi...semntra aku tunggu hujan lebat reda,takut nak bawak kereta dengan keadaan hujan lebat dan kilat2 bagai..kalau aku sorang,aku still berani lagi,ni bawak budak baby,kena la berhati2 sikit...kang dah sedap borak2 dengan akak bbysitter,pukul 6 baru gerak balik umah..hehe...

Harap2 jangan la banjir,tahun lepas tak banjir pun  tapi air pasang je naik rumah.Kesian mak aku kena kemas2 barang2...huhu


nie masa banjir tahun 2006,paling dalam kot...dan dalam setahun tu 2x kot banjir,,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...