Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




19 October 2012

Ayah pegi Stadium Shah ALam






Malam ni perlawanan Akhir Piala Malaysia 2012,antara ATM menentang Kelantan..cehh! gaya nye macam aku ni peminat bola aje kan,padehal nan hadooo ...Makanya malam ni jugak aku dan si kecik akan di tinggalkan oleh en suami,huhu.En suami akan gerak ke Stadium Shah Alam petang ni bersama2 rakan2nya menaiki van.

Aku tak kisah pun kena tinggal,sebab die pegi pun sebab nak tengok bola,jadi aku tak heran sangat,kalau die ajak pun aku akan kata TIDAK sebab aku ni memang tak minat bola,,hehe
kang sesia je bawak aku kalau aku masuk stadium tu terbongok je..lebih baik aku tak ikut kan...lain la kalau die pegi nak shoping2 ke jalan2 ke..aku la orang pertama yang akan zasssss!!..hehehe

Malam tadi dok sembang2 die en suami,aku saje la nak kena kan die.

"Ayah,esok kalau jumpa Apek kat stadium,kirim salam ek"

nak tau die jawab ape??

"Apek mana leh jawab salam" dengan selambanya

Puihhh,,,sabo jela laki aku niiii...eleh jeles la tu sebab aku suruh kirim salam kat Khairul Fahmi Che Mat (Apek)

Pemain2 bola sepak yang aku kenal pun Apek (Khairul Fami Che Mat),Zaquan Adha,Aidil Zaquan tu jela..tu pun sebab dieorang selalu kena gosip kan..hehe

Pape pun,aku doakan semoga en.suami selamat pegi dan selamat balik,maklum la kan musim2 ujan macam ni...


2 comments:

  1. adoiii...apekkk..naik signnnnnn..auwww..miahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. apek jual sayur la ko mintak sign..kah3

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...