Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




28 September 2012

Cocoa Collegen




"Salam Jumaat semuaaa"


Kalau ikutkan,aku nie bukan jenis yang percaya bulat2 iklan2 pemutihan kulit muka atau iklan2 yang bole menguruskan badan atau iklan2 kecantikan yang lain.Aku nie jenis yang nak cepat kalau aku pakai sesuatu produk tu.Contohnye kalau aku pakai produk pemutihan kulit muka ke,kalau boleh esok pepagi bangun tengok muka dah putih macam Adira..ekekeke....tak logik kan..haha tapi itulah perangai aku..sebab tu aku tak berapa rajin pakai pencuci muka...kalau ade pencuci muka,aku guna lah..kalau takde memang aku tak guna..dulu masa anak dara,rajin la tuko2 memacam produk kecantikkan...akhirnya muke pun nan hado jek..kah3

Tapi sejak2 aku dah berumah tangga dan telah melahirkan  anak,aku rajin pulak nak beli produk2 kecantikkan.Dari produk nak kurus,nak menganjalkan  dan ape2 lagi la berkenaan dengan kecantikkan luaran dan dalaman nie.Maklum lah,sejak beranak nih aku rasa macam semua dah kendur...(paham2 jela ek) hehe.

Bermula lah episod,apebila akak aku syorkan aku minum Cocoa Collegen .Memula berat jugak aku nak terima pelawaan die nih,tapi bila aku mintak 1 sachet  cocoa collegen nih untuk tester,sedap jugak la..ade campuran kacip fatimah,yang penting sedappp dan memberi tenaga kat aku.

Bukan sebelum ni takde tenaga,tapi aku dapat bezakan sebelum dan selepas minum.Tetiap pagi kat ofis,aku akan minum se sachet cocoa nih..hilang rasa ngantuk...sepanjang hari rasa ceriaaa aje..hihi.korang baca la sendiri khasiat dan kebaikan COCOA COLLEGEN ni..hehe


taraaa.ni la makhluk yang membuatkan aku sentiasa bertenaga dan tak ngantuk..ekekeke!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...