Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




20 June 2012

Jalan Jalan Cuci Mata



Ingat kan hari nie masuk keje setengah hari,dapat la rehat-rehatkan badan kat rumah sambil 'momong' si princess,harini kerja setengah hari sebab baby sitter princess kena pegi sekolah,coz hari terbuka anak-anaknya,so terpaksa lah mama mintak keje setengah hari je :") .Tetibe bangun pagi tadi,ayah si princess dapat call dari mak dia (mak mentua aku) mintak tolong hantar pergi klinik.So,ayah Kiesha mintak tolong mama la yang hantarkan,memandangkan ayah Kiesha kena kerja luar harini.Lepas mandikan & siapkan princess,mama pulak nak mandi & siapkan diri..hehe,princess nenek yang tolong pegang dan susukan (mak aku)

Bila mak + anak dah siap,kami dua beranak pegi ambik mak mentuaku pulak,aku menghantar mak mentuaku ke Klinik Min,aku cuma turun kan aje mak mentuaku itu,sebab tak ade parking,lepas tu aku round round la kejap,awal lagi nak pegi mall,sebab waktu tu baru pukul 9.oopagi,kedai pun tak banyak bukak lagi,bile dah ronda ronda,perut pulak berirama disko dangdut..huhu.so aku pergi la bersarapan di MCDONALD ,(tak pernah pernah seumur hidup bersarapan di MCDONALD ) bila mememikirkan si princess tu,takkan nak bawak makan kat warung,takut die meragam je.(untuk pengetahuan,princess memang suka bila kena aircond,siap aje die bila kene aircond =) Walau tak pandai pepagi sarapan burger,namun ku gagahi jua untuk melantak nye..hehe,maklumlah tekak orang jawa tak sama dengan tekak orang bandar,hehe..jom layan gambar ...



::Nie yang aku oder...air kopi dia tawar gilerr...huhu,ingat nak oder ciken polkadot ke poldover tuh,tapi pukul 11 pulak baru ade::


Lepas melantak,kami dua beranak round round lagi macam naik merry go round,,huhu..pegi tengok mak mentua kat Klinik Min,tapi masih belum sampai lagi no gilirannye,so ape lagi round-round lagi lah (nasib tak mabuk)bila dah siang sikit,aku bawak si princess jalan-jalan dalam Carrefour pulak,nasib bawak 'kaki' si princess kalau tak mengah jugak la dok mendukung princess yang dah semakin semangat tuh..untung princess diam n tido jek dalam stroller,makan makin khusyuk la mama tengok baju raya,baju tak raya,kasut raya,kasut tak raya...hihi...tapi mata tetap meliar cari baju untuk princess :) disebabkan princess jadi budak baik harini,mama ade belikan sehelai baju juga buat princess,,..SEHELAI jek..sebab ahad lepas dah belikan 2 pasang baju,,nanti ayah marah mama sebab asyik2 baju princess aje..hihi..

Jam dah menunjukkan pukul 11.30,aku kena kejar masa sebab nak masuk kerja lagi..huhu,nasib bila sampai kat Klinik Min,mak mentuaku dh siap,tengah tunggu ambik ubat aje...tpi lama jugak la menunggu..mak mentuaku ajak makan tengahri,tapi memandangkan aku dah kenyang + kejar masa nk masuk kerja,terpaksa la batalkan niat itu..

Lepas ambikmak mentua ku kat Klinik Min,kami terus balik dan terus menghantar princess ke rumah baby sitter beliau =')



:: budak dendut yang comellll::











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...