Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




22 June 2012

Baby Contest Buat Princess




Assalamualaikum dan salam Jumaat ...


Hari tu aku ada LIKE page Johnson Baby kat facebook,memandangkan aku dah ade princess,of coz lah banyak baca atau menglike pasal bayi.Page yang ada pasal bayi sume aku dok like dan follow,tak kira lah dari segi penjagaan bayi,peralatan bayi,pakaian bayi,makanan dan ape sahaja mengenai bayi,pasti aku akan LIKE/FOLLOW.muehehehehe..almaklumlah anak sulong masih takde pengalaman lagi,harus kena timba banyak lagi kan.

Oh ya! berbalik pasal Johnson Baby tu,sebenarnye dieorang tengah buat baby contest.Hadiahnye ialah berupa wang tunai sebanyak RM50,000.00.Peh! nie kalau princess masuk contest ni,pastu menang..alangkah bestnye..lagi-lagi dah nak raya...memang aku shopping dan melaram sakanlah dengan princess ...haha..dah mula verangan...puihh!!!

Aku dah mula mengisi borang secara online di laman web tersebut, syarat-syarat nak masuk contest nie adalah anda haruslah membeli mana-mana produk tersebut dari harga RM20 keatas dengan satu resit sahaja.Baby yang layak menyertai adalah dari umur 0-hingga 36bulan,tarikh tutup akan berakhir pada 30 Jun ini,kepada sesiape yang belum menyertai,mari lah sertai beramai-ramai :) kot-kot ade rezeki nak dapatkan wang tunai sebanyak RM50,000.00 tu,boleh la buat persiapan raya..huhu...
Mari mengisi borang di SINI


Doakan princess menang contest ini =')




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...