Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




29 July 2012

XTVT semalam




Semalam hari Ahad,aku merajuk bawak Kiesha ke rumah abang aku yang kat Yong Peng..(pasal ape aku merajuk BIAR LAH RAHSIAAA) sampai je kat umah abg aku,aku dok berborak sakan dengan akak ipar aku yang banyak mulut tu..hehe!! aku rehat sikit kat sana,sebab ade bibik yang dok jaga anak aku..hehe..









hehe,comel kan bibik anak aku...dieorang ni dok usung Kiesha ke sana ke mari,naik kan rusa la..naik kan basikal lah..yang Kiesha diam jek..suke la die asik dipegang 24jam...hehe.Pic yang ade tanglung tu rumah jiran sebelah punya,jangan pikir abang aku yang dok gantung tanglung tu yea...hahaha..


Pukul 3 petang kiteorang (aku dan akak ipar aku) gerak ke Batu Pahat,teman die shopping baju bajan anak dia,destinasi ditujui ialah The Store (depan Restoren Sea View) aku dok usha-usha dulu baju Kiesha,sebab belum gaji..hehe..so terlopong je la tengok orang shopping raya,keadaan kat situ tak sesak sangat tenang aje..tak mcam shoping complex yang lain,aku tgk sampai berlage-lage troli..hehe


Lepas tu kami berambus dari The Store,sebab nak g bazar Ramadan pulak,shopping lauk pauk pulak..hehehe... Ok bai!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...