Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




26 July 2012

Tragedi Berdarah bermula!!!



[Hari Ketujuh umat Islam berpuasa]



Semalam, lepas ambik Kiesha dari rumah babysitter,aku dok mengadap cite Indon yang pelakon nye Fadli (Padi) dengan Maher Zain,aku lupa dah tajuk cite tu,ala-ala cam cite Tanah Kubur kat Astro Oasis jugak la..best cite tu (al maklum la aku tak payah pikir-pikir nak masak untuk berbuka puasa) balik keje jek my MASTERCHEF dah siap masak..sape lagi kalau bukan nenek Kiesha (mak aku) hehe..aku cume siap-siapkan hidangan untuk berbuka jela,cam masukkan air dalam jug,masukkan lauk dalam pinggan...susun pinggan/gelas ..susah kan keje aku..hehe


Lepas gomol-gomol dengan Kiesha (seharian tak jumpa anak aku nih) aku pun siap-siap nak mandi,tu pun lepas cite Maher Zain tu abes pukul 6.30 tak silap..bila aku ke bilik air..ade sesuatu di underwear,,,,ohhhh tidakkkk tragedi berdarah telah berlaku..uwaaaa dah petang lagi bape jam je nak bukeeeee...terus aku amik air Nestle Bliss yang aku baru beli lepas balik keje (untuk bersahur punye)dan minummmm....pehhh..nikmat rasanyaaaa :D

Walaupun tak boleh puasa,tapi aku tetap bangun sahur,sebab temankan encik suami dan Kiesha pun bangun 'sahur' gak..sahur susu..hehe..ok bai!!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...