Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




31 July 2012

Kiesha Injek 5 Bulan





Budak ini belum mandi,aku tengah masak air untuk mandikan ini budak..tapi dah bukak kan stoking n seluar..hehe.


Harini aku masuk keje lambat,sebab nak hantar si Kiesha ke klinik (injek 5bulan)pulak tu pagi ni hujan lebat giler,so aku ke klinik pun lambat la sikit,macam lah aku naik moto nak menghantar si Kiesha nih..tapi bile ujan-ujan nie,semua keje nak dibuat mesti lembab je rasenye...sejukkkkkk!!!

Kali nie pegi klinik,aku angkut sekali mak aku,bukan ape takut Kiesha nangis bile lepas kene enjek,kalau dah melalak,sape pulak nak drive kete nanti..hehe.


 Masa ni dah kat klinik..dok tengok sana sini


 Senyummmmmm =)

 Termenung mengenangkan nasib hehehe

dah penat berbaring,meniarap pulakkk..

Alhamdulilah,masa injek tadi Kiesha nanges kejap je...dalam kereta pun die diam jek tak melalak.Lepas balik dari klinik,aku terus hantar Kiesha kat rumah babysitter,kat sana aku terus minumkan Kiesha ubat (misi bekalkan ubat)...jangan demam ye nak..nak raya nie..nanti kalau Kiesha demam...mama tak dapat nak beraye..hehehe


ok baii!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...