Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




31 July 2012

Kiesha dan 'kaki' barunya




Taraaaa!! nie la 'kaki' baru Kiesha.hehe..senang sikit kerja aku dengan adenye menatang ini,taklah Kiesha boring asik terbaring/meniarap aje kan..hihi.Tapi aku tak la zalim letak Kiesha kat dalam menatang nie lama-lama,20 minit mcm tu jela,lagipun die baru lagi belajar-belajar dok dalam tu..hehe..tapi kelakar tengok gelagat die,bile di bunyikan hon tu,sampai ternganga-nganga mulut tu,pastu sepatutnye jalan ke depan,yang die boleh mengundur pulak..hissss!!!..hehe..takpelah..kan baru belajar bende baru...


info:Yang walker oren anak kakak aku Maira nama die
yang walker ijoo dah tentu tentu anak dara aku Kiesha,dieorang beza 3bulan je (lain tahun)
akak aku bersalin bulan 11/2011 dan aku bulan 2/2012.






Maira sedang tengok Kiesha main...hehe die boring sebab walker die takde menan..



Kiesha tetap dengan menan die,tak pedulikkan member depan die..hehe



p/s:Kejap aje dah beso anak aku,rasa macam semalam jer keluar dari hospital...tup tup dah boleh masuk dalam walker...kikikiki


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...