Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




25 July 2012

Semalam yang penat gilerrrr




Semalam after solat,aku terus ke mencarikk bantal dan tilam,bukan akibat kekenyangan berbuka,tapi akibat keletihan yang amat.Cuaca panas sangat kot tu yang letih semacam,Kiesha pun malam tu susah no nak tido,biasanya pukul 8.00mlm aku dah ngadap depan buai,dok mendodoi dak dendut sorang tu dengan suara aku yang merdu dengan berselawat nabi,bergego seisi rumah dengo aku mula menyanyi..wakakaka~

Kiesha pulak aku masukkan die dalam buai,kaki dok menggelitis,macam ikan keli..mata terbeliak aje...aku dah ngantuk sangat tu yang masukkan die dalam buai,walaupun aku dah tau die xmo nak tido...Ayah Kiesha? awal-awal lagi dah zzzzzzzzzzzzz,tapi bila aku terlelap,berdezup die kuo rumah....alahai suamiku...



Aku terus keluo kan Kiesha dari buai,dah bentang TOTO depan tv,then aku terlelap lagi,Kiesha dok memain sensorang kata mak aku...hihi sori la nak mama letih + ngantuk giler la arini.Pinggan mangkuk yang kotor lepas berbuka tadi pon aku tak sempat nak basuh,dok penuh terletak dalam sinki..(memang tugas aku membasuh dan mengemas dapo tiap kali berbuka atau lepas makan malam)

Dekat pukul 11 malam aku baru tido kan Kiesha,tu pun sebab die dah rengek2,dah bagi susu pon still merengek,anak dara aku sorang nih kalau merengek mesti 2 sebab.Sebab pertama sebab nak susu,kedua nak tido.Aku dok dodoi dodoi sampai aku yang tertido,Kiesha tak tido-tido jugak..sebab aku tak nyanyikan die dengan suara merdu aku nie..hehe.Tak lama kemudian,baru la die tido,tapi bila aku berentikan buai,die dok menggeletis balik...oh anak mama!! penat mama dok mengdodoi kamu..

Nasib bangun sahur tadi dia tido nyenyak,die ni pantang kalau ade bunyi-bunyian sikit,pasti terbangun,pagi tadi aku just sahur roti + Kaya dengan susu..tak pandaila makan nasik pepagi bute nih..laki aku pulak just makan nasi dengan kuah meggi,feveret die....walaupun tak bagus untuk kesihatan.Lepas bersahur,aku basuh pinggan mangkuk yang telah terkumpul di singki sejak malam tadi..rajin kan aku haha...

Oklah aku pon dah letih nak membebel panjang2...ok bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...