Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




05 July 2012

Russian Black & White Cake✿✿~




Salam Nifsu Syaa'ban =)



Terima kasih di atas ucapan-ucapan yang aku terima semalam di facebook ♥ ♥ sayang kat korang ketat-ketat

Oh ya! semalam (Rabu) lepas balik dari kerja,aku ke Batu Pahat untuk mengambil kek *sempena ulangtahun perkahwinan kami* kek tahun lepas beli kat Secret Recipe tapi tahun nie berlainan sikit,aku oder menerusi alam maya ,asyik Secret Recipe je boring jugak kekadang kan.Kek nie aku oder dengan KAK YANI ,Kak Yani ni sebenarnya suami nya bekerja satu ofis dengan MUMMY AWATIF so Mummy Awatif la yang mengsuggestkan aku untuk oder kek dengan dia,Mummy Awatif kata kek dia sedap hingga menjilat tengkuk ツツ .Jadi aku pun terus la mengorder kek dengan beliau,ternyata kek yang aku order tu sungguh  berbaloi (Sebab kena amik sendiri kat rumahnye di Taman Koperasi Batu Pahat)








✿✿sebenarnya no.3 tu aku soh dia buat besar-besar,tapi memandangkan kek aku tu cume sekilo je,tak dapat la nak menampung no yang besar dengan kek yang begitu kecik ✿ ✿









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...