Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




14 June 2011

Tahniah buat mereka

Minggu ni aje aku dapat perkhabaran berita baik dari kawan-kawan aku,ada yang beritahu khabar berita tu melalui laman soSIAL mahupun melalui handphone aku sendiri.Bermula dari Kak Nor (kawan sekerja aku dulu di kedai hp Parit Sulong dan semakin rapat sehingga kini kerana anak sulong beliau,mak aku yang jaga hingga kini)

Kak Nor bersalin pada hari (Ahad,12 Jun 2011) dan melahirkan baby boy (dah sepasang dah dia dapat)secara normal.Kemudian diikuti pula dengan sahabatku Adda pada (Selasa,14 Jun 2011) melahirkan baby girl nya pada petang semalam.Kemudian pagi nie (Rabu,15 Jun 2011) sahabatku pasangan Ijat & Joyah pula selamat menjadi ibu & ayah kepada baby girl nya..alhamdulilah...semoga korang menjadi ibubapa yang bertanggungjawap...





aku?? masih bersabar menunggu dengan sabar saat-saat itu...♥ ♥

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...