Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




05 June 2011

Drama Nora Elena

Korang mesti mengikuti drama bersiri Nora Elena kat TV3 setiap Isnin-Khamis pukul 7.00pm-8.00pm kan?.Aku je manusia yang terlambat tengok drama nih...sejak aku terbaca entry ~Nora Elena Fever~ by Mama Ammar..aku terdetik nak tengok drama nih...masa episod pertama drama nie keluar,aku tengok sekejap jela,yela kan baru episod satu kot..macam tak best je cite tu...plus,sana sini dok sembang pasal drama nie...mana-mana aku pergi sume dok tanya aku "engko tengok tak cite Nora Elena" ,rugi doe tak tengok cite nih...sweet giler!!"

Tapi....sekarang aku rajin tengok kat You Tube...dari episod pertama sampai episod ke5 (semasa entry nie dibuat).Ruginye aku tak tengok cite nie dulu....best sangat-sangat rupenye...tapi disebabkan line internet kat umah aku tak berapa nak okey,so kena sabar la nak tengok drama nie melalui You Tube..*padan muka aku*


<<iklan jap>>

Sabtu hari tu,aku ke kedai buku...aku tercari-cari novel Kasih Yang Suci (drama Nora Elena nie diadaptasi dari novel nie sebenarnya) sedang syok tercari-cari novel,aku terdengar perbualan dua orang budak perempuan dengan pekerja kat kedai tu..

Budak : Akak! novel Kasih Yang Suci ada tak?

Pekerja : takde lah dik..ramai yang cari novel tu..sejak-sejak drama Nora Elena tu kuar kat TV3

Budak : La yeke....xpelah kak...sy tanye je...bukan nak beli ponn...

Agak kurang hajo statement budak tu kan...haha...disebabkan aku dah dengar perbualan dieorang..dan dah tentu2 novel tu xde..so aku pon blah la....huhu~hari nie dah hari Isnin...aku tak sabar nak tunggu Ahmad Seth Tan.... :)



P/s : perbualan budak tu sebenarnya adalah AKU..hehehe

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...