Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




08 June 2011

Statement yang makan dalam!!

Semalam aku dapat message dari ex-officemate aku...dia bagitahu,yang dia dah selamat melahirkan anak kedua dia...pada akhir bulan Mei...baby girl katanya...(kedua-dua anak dia pompuan)



TAPI!!!!!!!

Apa yang menJENGKELkan aku...ayat-ayat dia yang aku rase macam nak lempang pat ratus kali!!!! kat bawah antara msg-msg yang aku dapat dari dia....

S (bukan nama sebenar) : Salam...aku dah bersalin,dapat baby girl lagik...ko bile nak datang tengok aku??

Aku : Wsalam...wah!!....alhamdulilah tahniahhh!! mesti kiut cam mama  dia...nak tgk ko? aku bizi la skarang...bla..bla...bla....n bla bla!!!

S : takpelah,kang ko sempat,ko datanglah rumah aku...bukan jauh sangat pun...Airtam-Pt.Sulong...tak jauh mana pun kannnn....

Aku : Insyallah.....

S : Ko 'takde' lagi ke? jangan lambat-lambat...huhuhu

Aku : Belum 'ade' lagi laaa....xpe lambat-lambat asal selamat..hehe~

S : Jangan lambat sangat,kang dah tua xde anak susah!! laki ko cari lain baru ko tau...

Aku : alaaa..ko pun dulu macam aku jugak kan...so mesti ko tau perasaan orang yang belum ade anak lagi...so pikir-pikirkan lah... ='(

S : (tiada balasan dari dia....mungkin dia bengang kot)

Lepas dari itu,dia takde nak komen-komen aku kat fb mahupun msg-msg aku lagi...lain kali tu,cakap jangan ikut suka tekak je..sebelum cakap pikir dulu perasaan orang...aku tau la ko dah ade 2 orang anak....alhamdulilah la kan...dulu ko pun sama macam aku...tiap kali period,ko menangis....orang tanya ko bile nak ade anak,ko tension asik orang tanye bende yang sama je.....sekarang,ko dah ade anak,ko kene la pikir sikit perasaan orang yang xde anak macam aku...huh! *geram giler nih*



<<habisssss>>






1 comment:

  1. betul la melati..tak de perasaan betul si S ( bukan nama sebenar tu)... kalau akak jd dia akak akan doakan melati... sabar la melati..mulut org nie meang ikut suka je ckp.... tanpa berfikir...
    insyallah..Allah Maha Adil...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...