Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




22 June 2011

Mimpi Hanya Mainan Tidur....

Hai korang! harap dalam keadaan sihat sihat walafiat okey =)

Korang pernah tak mimpi yang bukan bukan? yang kadang kadang tak terlintas dek kepala hotak korang pon nak mimpi macam tu..Aku pernah mimpi kawen dengan Aaron Aziz a.k.a Seth Tan :) (wah begitu indah mimpi sebegitu rupa,rasa macam tak nak sedar dari mimpi tu..kih kih kih!!,mimpi couple dengan Nabil Maharajalawak *wah mimpi dengan retisss sahaje* pastu mimpi dapat jadi bff kepada The Scarflets yang terkenal seperti Cik Epal Chenta Nana Miss Yanny Yana Peti Suara Ayun dan yang lain lain.Dalam mimpi tu pun macam real je rasa..walaupon tak dapat jumpe secara face to face,dapat jumpa dalam mimpi pun jadi lah :)




::credit picture from Cik Epal Blog::


Ohsem kan dieorang...i likeeee..tapi aku tak berani nak dress up cenggitu...terlalu peliks sangat dressup dieorang,tapi suke sangat tengok....


Eh lari topik pulak,sebenarnya aku nak cerita kat korang,semenjak dua menjak nie aku asyik mimpi encik suwami ku kawen dengan orang lain *tapi dalam mimpi tu memang takde la nak tunjuk sape pompuan yang dia kawen tu*
Tiap kali aku mimpi encik suwami kawen,tiap kali tu jugak aku rasa sakit hati sangat *walaupon dalam mimpi,sampai terbawak bawak ke alam realiti...kekadang tu,betul betul mengalirkan airmata (time tu tengah tido) lagi teruk bila encik suwami feluk feluk time kiteorang tido,aku boleh tepis (sebab dah terbawak bawak dengan mimpi tu)dan setelah tersedar,aku cecepat feluk feluk encik suwami *sape yang tak sayang laki beb*walaupun dia tak seromantik Seth Tan,dan tak pernah belikan 1 dozen fresh flower atau tak pernah dukung aku masuk bilik time aku tertido kat luar...(gile ko nak dukung aku yang dah bersize anak gajah nih! hahahampaGAS!!) namun,aku tetap bersyukur sebab dia sudi memperisterikan aku,dan sabar melayan perangai aku yang agak gila gila *bukan gila okeh* lagipun berdosa membeza bezakan si polan tu dengan si polan nie dengan suami kita kannn...lagipun encik suwami ku telah menjaga makan dan pakai ku semenjak kami berkahwin,tengok la perBEZAan dulu dan sekarang....sangat berKEMBANG okey :)

Tapi aku pernah dengar orang cakap,kalau kita mimpi yang sama lebih dari sekali,bermakna mimpi kita akan jadi kenyataan dan kalau takut mimpi tu akan jadi kenyataan,kita kena share balik mimpi kite tu kat orang lain *kalau tak silap aku la*
Okey la,aku dah penat dah nih...nak tengok You Tube Nora Elena agar malam nie aku mimpi lagi kawen dengan Seth Tan  :)  ok babai...i lap yu  ♥ ♥

1 comment:

  1. jgn fikir sgt mimpi tu k..hidup harus sentiasa ceria! <3 =)~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...