Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




11 June 2011

Chicken Cordon Bleu at Secret Recipe

Semalam aku pergi makan-makan di Secret Recipe dengan bestfriend aku si Mama Ujie.Kesian dia kena layan kan aku yang dok 'ngidam' nak makan Chicken Cordon Bleu.Sebenarnya tujuan asal kami bukan hanya untuk makan-makan sahaja.Tapi lebih kepada untuk mencari hadiah buat si cilik Ammar sempena birthday bash nya harini.Sebenarnya Ammar anak kepada blog fealova...(kenal kannnnnn??)

Sebelum kami ke Secret Recipe,aku dan Mama Ujie ke Carrefour untuk mencari barang permainan sebagai present untuk Ammar & juga barang keperluan kami berdua...*keperluan la sangat kannn*sebenarnya lebih kepada cuci cuci mata =*).
Setelah dapat apa yang kami cari,kami bergegas keluar dari Carrefour *kami rushing time nie,sebab anak kepada Mama Ujie si Awatif ,tak berapa nak sihat...so terpaksa lah kena tinggal kat umah*.Kami ke Summit pula sebab,suami si Mama Ujie nie kirim belikan cd Naruto...sebenarnya bukan sekali nie je dia kirim belikan cd Naruto tu...tapi dah banyak kali jugak la,tiap kali kami keluar bersama..pasti suami beliau akan kirim untuk beli cd tersebut...bila sampai kat Summit pula,kami berpecah...Mama Ujie pergi ke tingkat atas untuk beli cd tersebut,dan aku pula ke Cool Blog untuk membeli air favorite aku...HoneyDew Milk Tea + Pearl & Choc Milk Tea + Pearl (orang kat rumah kirim).Selepas itu,kami berjumpa semula di KFC...Mama Ujie nak tapau ayam KFC buat keluarganya..

Dan destinasi terakhir kami adalah di Secret Recipe...(time nih dah lapar giler..nak-nak bau bauan KFC menerjah dalam kereta aku).Aku terlalu teruja nak makan Chicken Cordon Bleu...teringin giler..orang ngidam pon kalah aku rasa..hehehe...dan of coz lah aku order menu tersebut dan Ice Choclate,manakala Ujie pula Grilled Chicken Black Papper & Ice Mocha.Setelah makanan sampai...apalagi kami melantak tak hinggat..hehe...Setelah jam menunjukan pukul 8.30pm..kami pun beransur pulang kerana memikirkan anak Ujie yang ditinggalkan di rumah..




p/s:malam tu aku tido kat umah mak aku,sebab husband aku pegi mancing =*)



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...