Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




06 May 2011

Kucing...

Balik keje petang tadi,aku tengok kat sangkar ,tinggal seekor je anak kucing aku....aku tercari-cari kemana perginye yang lagi sekor...aku cari dalam rumah..luar rumah,bawah rumah,celah-celah almari..pun takde jugak..aku dah start risau...pastu aku ke dapur,aku terjerit-jerit panggil mak aku.kemana hilang nya anak kucing yang sangat aku sayangi tuh...tetibe anak buah aku datang dekat dengan aku...


anak buah :ucu Atie!! tadi mata anak kucing terkeluar...

aku : hahh?? bio betul??

anak buah : betul laaa....tadi atuk dah buang bangkai kucing kat sungai,sebab dah kene langgo dengan kereta..kepala kucing tu dah hancurrrr....

aku:*meraungggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg* (T_T)




::kesian adik dia,asyik diam je sebab takde kawan::













P/s: yang langgar adalah kakak aku sendri..='(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...