Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




22 May 2011

Demam Filem Nur Kasih The Movie

Malam minggu lepas,aku dan 2 orang rakan karibku (Shafikah & Nora)telah pergi menonton wayang,filem Nur Kasih The Movie (NKTM).Kami sangat sangat sangat sangat teruja untuk menonton filem nih...sebab sana sini dok bercerita pasal filem nih,so kami pon menGELUPUR tak nak lepaskan peluang menontonnya jugak.Oh ya! sebenarnya dari memula filem NKTM ditayangkan,aku ade bagitau my hubby nak tengok cerita nie dengan beliau..

Aku: En Amin...nanti kalau NKTM keluar,kite gi tengok eh!...eh!

Dia : Huh! drama pun saya tak layannn..nie kan pulak nak tengok filem..mau tido saya dlm wayang tuh...awk pegi jela dengan kengkawan awak..saya tak layan cite-cite jiwang neh..

Aku:Eley...tak layan kunun....drama Lagenda Budak Setan kat Astro tu,layan pulak kannnnn...sampai sanggup gadoh dengan adik awak...nk tengok LBS punye pasallllll :D

Dia : tu lainnn..sebab ade Jue Aziz!!

Aku : GRRRRRRRrrrrrrrrrr!!!!!!

Geram kan baca statement beliauuuu ;D


 ::lagik gambar,sile tengok kat FB::


Sedikit PREVIEW tentang filem nih

* Sewaktu Adam & Nur Amina di Jordan,lokasi sangat cantik....Subahanallah!...rasa macam ikot Adam & Nur Amina ke Jordan jugak :)

*Suka tengok telatah Mia Sara...comel!

*Tudung-tudung yang Tizz Zaqyah pakai,cantik-cantik belaka...aku ade berkenan satu (polkadot ijau,dia pakai masa kat Jordan)

* Sangat sweeeeetttt Nur Aminah & Adam....lagi-lagi masa part yang Adam pegang perot Nur,Adam cakap "lukisan kita bertiga" pastu lagi lagi lagi dan lagi sweet kuar lagu Aizat...fuhhhhh!! SWEETNYEEEEEEEEEE~♥ ♥

* Sedih..time part Nur bagitau kat Adam,yang dia pregnant...(gaknya kalau aku pregant,mesti husband aku berperasaan macam Adam jugak)

*Part Nur gugur pun sedih jugak....(T.T)

* Baik-baik nak feeling sedih,(time part Adam macam nak mati)...dah macam penagih jek..haha! penonton kat panggung ketawe! bukan sedih..wakakaka!!


* Part time ade Norman Hakim,sume kat panggung boooooo!! kan beliau...kalau Norman Hakim dlm panggung time tu,mau die menangis teresak-esak...:D


* Part anak Pak Arab pakai Rayban Adam..pun lawak gak....Pak Arab pakai Rayban tuh!


*Masa keretapi meletup,nampak ada api kat badan Pak Arab,tak nampak realllll...bak kata Usop Wilcha "Nampak beno nipunyeeee"


* Remy Ishak dalam cite tu macam Bangla siottt


::cepat pegi tengok! sebab dengar-dengar takde kuar kat Astro First::






p/s : ada 2/3 part jugak aku menangissssss!!!!Nak tengokkk lagiiiiiiii~






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...