Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




18 May 2011

Rushing....

Pagi nie aku bangun lambat...7.45am baru bangun....giler ah!...

kelam kelibut aku bangun...rupenye bateri hp aku kong...bila dah kong,ALARM kat hp tak berbunyik la...

Terus capai tuala...dan terus ke bilik air.....mandi-mandi ala kadar..(mandi koboi)

Dan aku capai baju kurung yang tak bergosok...ah lantak lah!...

aku make up lebih kurang...gincu & blusher harus pakai walaupon rushing macam mana sekali pun :)

Dah setel sume...aku lupa! aku lupa! kejut En.Amin..die nie kalau aku tak kejut,takdenye nak bangkit sendiri (melainkan kalau hp die berbunyi,barulah pandai bangkit sendiri)

Kalau nak cepat..mesti ade je perkara-perkara yang melambatkan...aku cari kunci kereta...takde pulak...huh! nie yang hangin satu badan..cari dan cari lagi...comfirm takde...akhirnye aku capai kunci motor....(harap-harap hari nie tak ujan)

Aku sampai opis 8.10am...nasib aku keje tak guna punchcard...selamat~






Sebenarnya kalau tak bangun lambat pun,aku sampai opis kul 8.10am jugak.. :)








~dah tamat~

2 comments:

  1. hik3...a'a la...terlajak perahu boleh undur..telajak tido bangun lambt la jawabnyeee :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...