Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




11 May 2011

Tension...

Argggghhhhhhh!!!...

Aku tension!!

.kenapa semua orang tak paham??? 

Kenape mesti nak banding-bandingkan aku dengan orang lain??

Dieorang tak tahu ke REZEKI,JODOH,AJAL & PERTEMUAN di tangan TUHAN...

bukan terletak kat tangan aku atau korang-korang semua....

Dieorang ingat aku tak kecik hati ke diaju soalan-soalan yang menJENGKELkan...

Dieorang tak kat tempat aku boleh la cakap...

Tiap malam aku nangis....

Tiap hari aku berDOA....

Tiap malam aku "berUSAHA" (18SX)

Tiap ceruk bidan aku jumpa

Hampir kesemua KLINIK aku pergi

Namun..mungkin belum REZEKI aku..

Aku tetap sabar menanti

tak pernah putus asa

cuba dan cuba lagi..

Aku perlukan sokongan dari kawan-kawan & keluarga...

"Ya Allah! makbulkan lah doaku..kurniakan lah  kami suami isteri cahaya mata"
~Amin Ya Rabbal Alamin~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...