Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




13 May 2011

Akhirnya AMIR MAHARAJALAWAK tersingkir!!!

Aku suke tengok rancangan MAHARAJA LAWAK ...rancangan nie buat aku ketawa sampai pecah perut...Antara peserta nya ialah

- Yus & Tauke (Jambu)

- Zizan & Johan (Jozan)

- Nabil

- Sepah

- Man

- Balas

- XN3

- Jihan (satu-satunya peserta pompuan!)

- Amir

- Kumpulan Kecik & Idlan (Wai)

- Alex

- R2



tulisan merah tu yang dah tersingkir :)

Aku suke Sepah,Nabil,Jozan & Jambu....persembahan Nabil & Jozan tak konsisten...kadang best...kadang tak best...lawak Sepah & Jambu sentiasa konsisten...korang pulak suke sape? ce cite ce cite :)










TAPI........


aku tak paham betul kat orang Astro/pengundi...sepatutnya dari minggu pertama lagi si Amir tu dah tersingkir.Entah pape je lawak dia...macam lawak budak tadika pun ade aku tengok...anak sedare aku yang tadika pun tak suke tengok Amir nih,ape lagi yang orang dewasa macam aku nih.....tiap-tiap minggu Amir pasti akan terselamat..tapi malam tadi,Amir tersingkir jugak...bagus jugak dia tersingkir,kesian....takde orang nak gelak bila dia buat lawak....kalau ade yang gelak pun,sebab gelakkan dia...hehehe...bak kata Saiful Apek

"Wa punya bapak bukak ini gelanggang,untuk suka-suka hati...tapi lu suka-suka hati buat ini gelanggang serupa lu punya bapak!!!"

Jom layan YouTube Maharajalawak yang best & aku ulang-ulang kali tengok!!


(SEPAH Minggu ke-3)::tak tahan tengok Shuib pakai Kaftan!::

:

:

:

:

:


(Minggu Ke-4)::Woi² jangan tunjuk muka,,,nanti bapak die muntah!!hahaha::

:

:

:

:

:

(SEPAH minggu-4) ::Nie bukan taring,nie jongang bangang!::

:

:

:

:

:

(SEPAH minggu-6)::Aku panggil bapak Wiliam tu Pokteh je,,hahaha::




p/s :malam tadi semua peserta tak best..sebab tema Silent Comedy..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...