Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




17 May 2011

Makan-makan@Secret Recipe

Ahad,14 Mei 2011 aku dan my bestfriend  Fida Nora & Shafikah ke Secret Recipe Batu Pahat atas undangan En Rahmat Ali @ Abg Mat.Aku malas nak buat ayat..korang layan gambar oke...*walaupun gambar telah aku uplode kat fb*

::credit pic from my facebook,Abg Mat tag kat FB kami::

*



*



*



*
::Thanks Abg Mat & famili coz belanje kami :)::

*



*



*



*


:: muke-muke perabiskan makanan::

*



*



*



*


::licinnnn semuanya kami bedal::


Menu kiteorang hari tue

Aku : Watermelon Juice + Grilled Chicken Black Papper

Fyda : Ice Lemon Tea + Grilled Chicekn Black Papper

Nora : Ice Mocha + Noodle In Tom Yum Kung

Shafika : Watermelon Juice + Noodle In Tom Yum Kung

Abg Mat & Family : Toffe Twist + Chicken Cordon Bleu + Irish Lamb Stew + Moist Chocolate Cake

*



*



*



*

::acara wajib....sesi berposing..miahahaha::

*


*


*


*

Aku & Nora take away kek kegemaran husband masing-masing...sebagai jajan sebab bagi keizinan kami pada malam tu..hehehe..pandai tak kami ambik hati suami *sila muntah*

*



*



*



*

::nampak? nampak? aku & Nora bawak 'bontrot' untuk suami tercinta::

*



*




*




*

Lepas makan-makan...kami ke Dataran Batau Pahat..sebab kat situ ade expo sempena Hari Belia katenye...so kami pun tidak ketinggalan untuk bersesak-sesakan di sana...hahaha...aku kan gila shawl..sebab tu aku sibuk nak cuci mata dok cari shawl yang cantik-cantik....*tapi takde satu pun yang aku berkenan...selamat duit aku*

 ::Macam Charlie Angle Bertudung tak kami?::

*


*


*


*
::aku yang berniat cari shawl,minah senget 2 orang nie plak yang eksited::


Setelah penat berTAWAF  kat Dataran,kami mengambil keputusan untuk pulang,disebabkan aku & Nora berstatus BINI orang..kui3




p/s :Entah bila nak berjumpa macam nie lagi..sebab Nora bakal berpindah mengikut suami di Pahang,Shafikah posting (tak tau dapat kat mana lagi) Fida berkhidmat kat JB...tinggal aku jer yang still kat kampung :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...