Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




01 November 2012

Handphone Hilangg



Aku mengaku aku seorang yang sangat cuai dalam meletakkan harta benda..huhu..pengakuan berani mati ni dari aku..

Macam ni kisahnye,tadi tengahari waktu aku lunch,aku g bank CIMB Pt Sulong (memula,niat aku nak ke rumah babysitter Kiesha,sebab kalau balik rumah pun takde orang,mak pegi kenduri rumah akak sulong aku) so terpaksa la aku cancel,sebab nak check duit aku gaji dah masuk ke belum..then bila aku check duit gaji aku belum masuk lagi (cuma yang ada,duit en suami jek) so aku terus beredar dari bank tu.Masa dok dalam kereta,aku call en,suami,tanya baki duit dalam acc aku..en suami cakap ade rm2k++,so memang betul la gaji aku tak masuk lagi,lepas tu en suami suruh aku keluar kan kesuma duit dalam tu.So aku keluar kereta dan masuk balik dalam bank tu (time ni aku dah tak ingat,aku ade bawak sekali ke tak hp aku tu,masa first masuk bank,aku ingat aku ade bawak sekali)

Lepas keluar bank tu,aku terus drive kereta dengan senang hatinye..hik3,kemudian aku terus ke kedai baju kanak2,niat nak belikan Kiesha selai dua baju la,masa ni aku tak perasan hp aku takde dengan aku,lepas belek2 baju untuk Kiesha,terus aku g bayar dan balik rumah.Kemudian,bila aku nak masuk kerja balik (tengah bawak kereta) aku dok teraba2 cari hp dalam handbag aku,raba2 xde...eh..biar betul nih xde..aku dah mula cemas...carik2 bawak seat kete lak,xde jugak..pastu aku patah balik g kedai baju yang aku pegi tadi..budak kat situ kata xde.Aku dah panik jadinye,pastu aku balik umah pulak,carik2 kat umah pun xde..uwaaaa...confirm tertinggal  kat bank...nangesss!!!

Mustahil la kan,kalau hp tertinggal kat bank (Mesin ATM) bole jumpa balik kan..walaupun peratus hp aku nak dapat balik agak tipis,tapi aku gagahkan jugak cari2 kat mesin tu...akhirnye xde jugak..confirm la hp aku dah rembat dek orang...huhu..walaupun hp aku tu buruk,dah tak trend macam budak2 skang pakai,tapi aku sayang hp tu...en suami belikan masa baru beberapa hari kiteorang kawen,gambar2 Kiesha dalam tu pun banyak...uwaaaa..nanges lagi..tapi xpela kan bukan jodoh dengan hp tu lagi..nak watcmne...redho jela...harap2 lepas ni dapat la henpon yang lebih baik dari sebelum ni...hik3


Mcm ni la encik hp aku yang hilang tu..huhu..sedih lak bila tengok pic henpon nih...






1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...