Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




23 November 2012

Hasil Tangkapan


Khamis lepas,merupakan cuti Public Holiday untuk orang2 Johor,termasuk la aku sekali..hehe,So sempena dapat cuti ni,aku dengan kawan baik aku,pegi jalan2 cuci mata dengan cuci dompet sekali..wawawawa..

Memula destinasi yang kami tujui ialah ke Carefour,kawan aku ni nak cari pakaian mengandung dia..sebelum masuk dalam Carefour tu,haruslah cari tempat parking kete kann...hari cuti maka tersangat la ramai kenderaan kat area paking tu,dengan cuaca yang agak terik masa tu,dengan aku bawak anak kecik lagi,memang teruji betul la kesabaran aku..keh3..padahal aku cume duduk sebelah je,tak drive pon...tapi bab mencari paking ni,memang aku tak sukaa....

Bila dah dapat pakingg,kami terus meluru masuk ke Carefour,dan carik tempat untuk isi perut lak..hehe...disebabkan ibu mengandung mengidam nak makan sotong penyet,so kedai makan pilihan ialah di Restoren Ayam Penyet..dah tak sedap dah Ayam Penyet kat situ..huhu..nak buat mcam mana,terpaksa la ikut selera mak buyung nak makan kat situ.Aku oder Ayam Penyet ngan Sirap Bandung Soda.Kiesha lak,awal2 lagi aku dah bawakan bekal untuk dia..so sementara makanan kiteorang belum sampai,aku pun suapkan Kiesha makan dulu,kasi makan kenyang2,kang time aku melantak nanti,xdela die mengacauu..kikikikiki


Aku dah penat menaip,jom layan gambar lak :)





"Kiesha sukaaa Upin & Ipin la mama"
Sempena Ulangtahun Carefour ke 18 tahun...

Sementara auntie Ujie test2 seluar,aku layankan Kiesha naik
menatang ni...bila menatang ni stop,die merengek2

Muka2 kepenatan layan mama & auntie Ujie Shoppingg..good girl
anak mama,langsung tak buat perangaiii 



Taraaa!! ni la hasil tangkapan haritu...bila sampai umah
baru perasan,semua kaler pinkk..huhu...


"Waaa!! mane mama Kiesha niiii,kenapa "mama" dah kurussKiesha nak mama!!!



Ok dah tamat~





1 comment:

  1. Hahahaha,keisha pun dok shopping gak,,,mama tengok je,,agagaga.kang auntie ujie nak shopping,auntie uji calling2 keisha lg.hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...