Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




14 November 2012

Sepah The Movie@BP MALL


Jumaat lepas aku memang takde mood nak keje..salah satu sebab kenapa aku xde mood ialah,sebab kehilangan hp,rindu kat hp aku..uwaaaa...
So,semalam aku cuma keje setengah hari je..dah xde mood kan,buat ape terhegeh2 nak buat keje

So mood aku haritu ialah nak beli handphone baru...tapi malangnye duit tak berapa nak cukup..uwaaa nangiss lagikk...tapi xpelah servey2 dulu kan..kumpul2 duit dulu ke kan..Bagai orang ngantuk disorongkan bantal,bila aku bukak fb..kawan2 fb ade bagitau (terutama fanpage Jep Sepahtu) yang para pelakon filem Sepah The Movie akan ke Batu Pahat Mall pada pukul 3ptg-5ptg...lagi semangat la aku nk ke Batu Pahat..hehe

Pukul 1.30 aku ambik Kiesha kat rumah pengasuh,borak2 dan makan2 kat rumah akak tu ...tup2 dah pukul 2.30..oh aku dah terlewat nih..janji dengan akak aku nak pegi kul 2.30ptg,tapi 2.30ptg aku masih dok berborak kat rumah akak tu..hehe

Sampai rumah jek,akak aku dah sampai...kelam kabut jadinye...aku g mandi dan Kiesha aku suruh akak aku salinkan baju..hehe


Akhirnya kami sampai destinasi yang dituju..masa dekat rumah,dok fikir nak beli hp apa...tapi bila dah sampai BP Mall,fikiran dah jadi lain..


Dah fikir lain,sebab nampak Anzalna Nasir didepan mata..huhu


Princess mama yang sentiasa cool!!


Anak kakak aku...dah setahun dahh..


Time ni Shahrol (Shiro) & Mamat suruh Anzalna
buat tarian Oppa Gangnam Style


Anzalna malu2 nak buat



Peserta disuruh naik pentas joget Gangnam Style..


Kemunculan Jep & Shuib dinanti2kan...dapat tepukan gemuruh tau


Jep si mulut longkang,ade je bende nak kenakan si Shuib


Kesian Shuib asik kene buli dengan Jep..


Jep yang hensem..huhu


Anak buah aku sporting,naik pentas..hehe


 Jep tanya soalan kat anak buah aku

Jep : Sape anggota Sepahtu yang paling kacak??
Anak buah aku : Jepppp!!(sebab die minat kat Jep)






Kiesha nanges bile Jep dukung diaaa



Lelaki sebelah Jep tukiteorang tak kenal..hehe


Shahrol (Shiro)





Bila dah kat umah,belek2 kamera baru perasan,xde amik gambar Shuib..hehe...

(Entry tersimpan lama dalam draft...segigih2 nye nak publish arini,sebab banyak cerita yang nak masuk dalam entry..muahahaha)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...