Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




26 November 2012

Teringin Lak Nak Bagi Kiesha Adik...




Nie aku jumpa kat Facebook...

Lepas je baca statement Ustaz Azhar Idrus ni,tetibe lak rasa nak ngdung lagi..heheehe
Encik suami pun dah mula tanya2..

"Bila nak buat anak lelaki lak"

Amboi laki aku sorang niii..gejoloh betul...kalau ye pun tunggu la Kiesha besar sikit,erti besar sikit tu ialah,tunggu Kiesha dah pandai jaga adik dia nanti..(biar dia tau tu adik bukan anak patung..ekeke) Tapi aku tau,kata2 dia tu gurauan semata2..(ayat malam Jumaat..ekeke) Sebelum ni pon aku ade gak tanya2 soklan yang sama kat dia..dia pun bagi jawapan yang sama..hehe

Bila tengok ramai kawan2 aku kat facebook dan kat blog ni menambah umat,aku pun teringin la jugak nak menambahkan umat..apesalahnye kan,aku pun muda lagi...hehe.Tapi bila pikir sakit time bersalin tu,aku cube lak untuk lupakan untuk bersalin lagi..haha..bole ke camtu..

Time muda2 ni la kan nak kumpul anak reramai,kang dah tua dah takde tenaga nak meneran pulak....huhu.


Jom layan pic Kiesha masa baby,sekarang pun baby jugak..hihi





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...