Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




17 January 2013

Nur Kiesha Zahra arini dah 11 Bulan!





Harini genap usia Kiesha 11 bulan,bulan depan dah setaun.Kejap je masa berlalu kan,ni yang tetiba nak mengandung lagi ni..ekeke..

Tentang Kiesha

- Setakat ni baru ade 2 batang gigi bawah

-Sukee sangat naik moto,ayah dia rajin bawak pusing2 1 taman,kalau nampak aku dalam kete je,dia dh tak kesah,sebab dia lebih teruja naik moto...cis!

- Dah reti sebut yayah (Ayah),mama/ibu lum reti sebut lagi..uwaaaa...

- Dah pandai diri sendiri,tapi belum kuat lagi nak imbangkan badan,kalau berdiri berpaut kat kerusi,pastu ade hati nak lepaskan tangan,xpe semangat yang penting..hehe

- Bila lambat buat susu mula mengamuk..

- Bila nampak aku pegang mangkuk makanan dia,dia mula kejar aku sambil sebut mam..mam..mam (makan)

-Even dah 11bulan,dia masih menyusur,merangkak tu dah reti tapi lebih kepada menyusur...ooo malas ye nak oit!

- Tak nak ikut kat orang kalau orang tu first time die nampak,tapi akan okey setelah beberapa minit.hehe

- Pandai tengok kamera bila aku dah stanby nak ambik gambar dia (tapi ikut mood dia gak..huhi)

- Suka masukan bende2 pelik masuk dalam mulut.Pernah satu hari tu aku tengah sibuk bungkus hadiah utk wedding anak buah aku,tetiba je dia batuk (batuk yang mcm di buat2) aku tengok dalam mulut dia ade GELANG GETAH a.k.a getah tempe!!

- Suka sangat kat kucing

-Bila pegang sesuatu (h/p@remote control) dia akan letak kt kepala/telinga sambil bebel2...hehe

- Sangat kuat makan 

-Akan memberontak bila kita marah dia

- Suka naik menan yang masuk duit syiling (Ape eh nama menan tu?)

- Kurang suka main mainan yang dah sedia ada,mcm teddy bear etc...tapi lebih suka main benda2 kat dapur cth mcm cerek,tudung saji,periuk,bakul2 etc..



***harini aku g keje pakai jubah,hubby aku cakap "mama ngdung ke?" aku jawap "mengarut je mane ade,knp nak tambah lagi ke? hubby jawap "tu pakai baju prgnt,ingat ngdung lagi..mestila nak tambah,abang nak baby boy pulak hehe"

Ceh laki aku ni xleh nak bezakan jubah dengan baju prgnant ke? sabar jelah aku ***


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...