Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




27 January 2013

Cabutan Bertuah



Sabtu lepas ofis aku buat jamuan makan makan sempena raya cina akan datang,memang tiap2 tahun buat makan2 camni,tapi cuma  buat kat kantin jela..huhu...tetiap tahun menu yang sama iaitu nasi beriyani gam.Lepas makan2 baru la ade cabutan bertuah..tahun lepas aku tak dapat pape pun..huhu

Tapi tahun ni berbeza..hehe rezeki kiesha kot..ngeh3



Taraaaa!! aku dapat nihhh..2nd prize tuu...aku memang tak mengharap nak dapat ape2..kalau dapat hamper pun dah kira bersyukur sgt2...tup2 no aku 9819 naikk... banyak ongg wooo...

nanti masa besday Kiesha leh la aku ambik gambar Kiesha banyak2...setakat semalam aku lum reti lagi godek2 kamera ni tau...tipis giler kamera ni tau...ohya,kamera lama aku,aku sedekahkan kat encik hubby jelah,utk dia ambik gambar2 besi2 dia nanti..ekeke.

Okey la tu je nak cite =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...