Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




23 January 2013

My Little Kiesha


Salam Maulidur Rasul semuaa,aku kena kerja arini,company aku tak ambik cuti arini,sob..sob...so dengan rela hati aku terpaksa la kerja,hubby lak cuti arini...
Jom layan gambar2 puteri kesayangan kami ni,dah banyak kerenah dak kecik ni sekarang tau,penat aku dibuatnyee..


Gambar ni di ambil masa Ahad lepas,aku tgh tgk tv sambil makan epal
tetiba si kecik ni dtg,terus rebut je epal kat tangan aku..hishhhh!!! gigi baru 2btg,dh sibuk nak makan epal gak..hihi


Makan epal mama muka cam xbersalah je ea..



"Ayarkkk!! kerasnyee epal niii"




"mmm..masyammm lah"


"Masyam pun masyam lah..ko hadooo??"


*************************************

Ni pulak gambar masa ptg Ahad lepas,kami pegi Air Hitam,Kluang cari karpet dan perhiasan rumah,tgok la aksi dia nih..masa kami on the way kesini,sepanjang jalan hujan,




Susah betul nak ambil gambar cantik2,bila dah cantik,ade lak tangan yang tak diundang itu,
tu tgn hubby aku la tu,buat tepuk2 tangan dan lambai2 suruh Kiesha tgk camera.haha



***********************************



 Nie pulak masa ari Sabtu lepas,aku tgh baring2 tgk tv..sibuk je dia duduk kat perut aku
(tp masa ni dia duduk kat lantai la) kacau je mama nak tgk Maharaja Lawak Mega (ulangan)




*********************************
Dan ini gambar malam tadi,lepas magrib aku tengok Setia Hujung Nyawa,memula dia diri2 sambil pegang kayu kusi tu,pastu rengek2 nak duduk situ,so aku dudukkan la...



Memula je dok diam,pastu ni la beliau buat...grrrr..dh la diri tak berapa kuat lagi,ade hati nk tonggeng2...masa aku amik gambar ni,takut gak kalau dia tertonggeng ke bawah haha...

Sekarang susah betul aku nk mandi,kena tunggu hubby balik baru aku mandi..yela kang aku mandi xde sape nk tgk2 kan dia..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...