Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




22 January 2013




Hari nie genap usia hubby ku ke 28tahun...yes!! anda dah tua..usia je nampak tua,tapi hati muda kan abang...hihi
Dikesempatan ini,mama nak ucapkan Selamat Hari Lahir,moga dipanjangkan usia,dimurahkan rezeki,diberikan kesihatan yg baik berpanjangan.Dan semoga hidup abang sentiasa di rahmati & diberkati hendaknya

Terima kasih sebab sayang dan mengasihi mama seadanya,semoga kita sama-sama mengharungi hidup yg penuh cabaran dan dugaan.Dan moga kita sabar dan tabah melayari alam rumahtangga juga mendidik dan membesarkan permata hati kesayangan kita ini..

Luv u abang,maaf takde adiah yg special utk abang..maklumlah tiap  kali besday abang,tiap kali tu la mama lum gaji,tu la sape suruh lahir 23hb,ekekeke...cuma tetiap tahun mama tak lupa belikan abang kek kan..


"Ku ingin kau berada disisi ku,dlm waktu sukar atau bahagia
oh cinta panjatkanlah pinta hamba ini
Cinta kau berikanlah kekuatan utk meniti cubaa darimu
Semoga hari kami kembali menyinari"

-Akim & Stacy (Kembali)-


*************************

2 minggu sebelum birthday hubby,aku dah tempah awal2 kek utk dia,siap bayar terus tuu...hihi..






Taraaaa..ni la kek nye puan2 dan tuan2...sedap sangat2 kek ni tau...
deco aku mintak akak tu tlg buatkan,sweet kan..hehe

Lepas balik kerja semalam,aku terus tekan minyak balik rumah,sebelum tekan minyak kena la masuk dalam kete dulu kan..ekekkee..sampai rumah jer,aku terus singsing2 baju nak mulakan memasak,rushing sangat nak masak arini,sebab dah janji dengan akak yang buat kek tu,nak ambik harini,Kiesha masa ni kat rumah babysitter,kebetulan lak babysitter call aku,ckp tak payah ambik Kiesha dulu,nanti malam baru dia hantarkan..wah,bagus jugak tu,boleh la aku gi ambik kek tanpa Kiesha.

Oh ya,kek tu aku kena pick up sendiri harini,sebab esok hubby akk tu tak leh nak tlg hantarkan sebab ade urusan,terpaksa la aku amik sendiri,lepas masak berdezup terus ke bandar,aku janji dgn akak tu nak tunggu dia kat depan Jakel/Mcdonald,tp semalam aku tunggu dia kat depan Jakel.Aku dah banyak kali juga gi ambik kek kat rumah akak tu,tp bnyk kali jugak lah aku sesat..kah3...sepuluh kali pegi,sepuluh kali jugak sesat.Sebab tu aku tunggu dia kat Jakel je..senang..ekekeke


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...