Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




05 September 2012

Adam Qalish




Aku hingat belog buruk aku ni takde orang yang nak membacanya dan aku hingat jugak selama nie aku dok membebel sensorang dalam belog ni,rupenye ade gak yang sudi membaca walaupun entry aku nan hado aje kan..kikiki....yeay iolss suke uols baca belog iolss (ni yang bersemangat waja nak hapdate belog)

Berbalik kepada tajuk kat atas...jangan terkejut sampai terkentut2 ye..sebab tu bukan nama 'adik' kepada si Kiesha..hehe..atau aku dah plan awal2 nak bagi nama tu kalau 2nd  pregant aku baby boy..TIDAK sama sekali..hihihi..
Sebenarnya nama comel itu kepunyaan kawan baik aku iaitu SHA MNOH 

Nie la pasangan yang baru menimang cahaya mata itu....yang budak lelaki tu bukan ank dieorang,nth anak sape ntah..hehehe




Nie la Adam Qalish yang super duper comellll... (aku tgk pic Adam nie,tetibe rasa sakit time bersalin..ekeke)


sedikit info tentang Adam Qalish 

 ♥ Adam Qalish Bin Norizamudin ♥

♥ LAhir pada 16 Syawal 1433H (3hb Sept 2012) ♥

♥ Berat : 3.1 kg ♥




 Untuk sahabat aku tu,tahniah diatas kelahiran baby sulong beliau...selamat berpantang & selamat tak tido malam dengan nyenyaknye..kikikiki ♥ nanti aku free aku datang tengok korang eh =)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...