Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




21 July 2011

Patah Tumbuh Hilang Berganti

Korang masih ingat lagi tak pasal aku buat entry INI

Tengahari tadi masa aku tengah lunch kat rumah mak,mak cakap "cuba ko tengok dalam gerobok baju kat atas tu ade ape.."

aku : ade bende mak??

mak : cube la bukak tengokkkkkk

aku : Yelaaaaa..dengan langkah yang longlai...(malas nak naik rumah atas)

tetibe aku menjerittt tak hinggat

Makkkkk!!! ade anak kuceng....anak sape nie...alololo comelnyeeeee!!

Rupenye anak kucing yang baru lahir dan comel tu,adalah adik beradik kepada anak kucing aku yang mati kene dek langgar kereta tu...betul lah orang kata kucing nih ade 7 nyawa...tak sangka anak kucing yang baru lahir tu pengganti kepada kucing aku yang mati tu..sebab bulu dia sama warna...kelabu kelabu...
Lepas nie aku nak jaga betul betul,tak nak kasi dia merayap sampai kena langgar...




p/s:mood HAPPY gilerrrr!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...