Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




20 July 2011

Musim Durian & Rambutan

Sekarang tengah musim durian dan rambutan...
Aku giler suke dengan kedua dua buah nie,tapi durian kena pantang sikit,sebab durian nie panas...(>.<) tapi haritu aku ade la jugak jamah sikit durian,abang ipar aku bagi...aku baru jamah satu ulas je,badan aku dah sakit sakit,pastu rasa nak demam bagai..tu baru tibai satu ulas,kalau tibai satu bijik durian,mau pengsan gaknye..dedulu makan durian aku tibai berpuluh puluh ulas pun masih steady jek,mungkin faktor usia kottt :)

Lagi satu,kalau makan durian nih..lagi lagi kalau sedawe..dia punya bau..perghhhhhh!!! menusuk ke kalbu lah...kadang kadang kalau kita tak makan durian,tetiba ade orang sedawe durian,rase nak lempeng lempang jek orang tu,sebab mengeluarkan gas yang busuk ..sebab tu kalau aku makan durian,rasa nak sedawe je,aku cecepat lari ke toilet ke atau jauh dari orang....sebab aku tau dah,baunye mesti umppphhh!! hehehe...kadang waktu nak tido malam dengan incik suami,dia tak nak feluk feluk aku,sebab bau durian katanya...hampeh tul laki aku...dulu masa zaman bercinta,kata aku kentut pon dia cakap cam bau minyak wangi Ralph Lauren







Haritu aku hangin jugak dengan incik suami aku,ade ke patut die hembus hembus nafas die kat aku (hembusan bau durian),rase nak termuntah aku kat situ..pastu aku konon majuk,yela tak bawak balik bagi aku...lepas majuk tu konon konon nak lari pegi umah mak aku,masuk jek dalam kereta....hampehhhh..kerete pon bau durian...dah tak jadik aku nak merajuk...(>.<)

Sejak aku jamah durian yang seulas tu,sakit badan aku berterusan...incik suami mengsyorkan supaya aku pegi berurut,aku pon terus ke rumah makcik yang selalu aku berurut tu...wahhh sedapnye kene urut (lagi sedap makan durian)...lepas balik dari berurut,incik suami melarang sekeras keras nye aku dari makan durian...demi kepentingan tubuh badan aku,aku bertekad tak nak makan durian lagi....walaupun sekadar menjamah............




p/s:tapi kalau buat bubur kacang durian aku makan la kotttt (>.<)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...