Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




08 July 2011

Anniversary Wedding Day 2 Years

Nah! lambat giler baru nak update entry nie kan....
sebenarnya lately aku agak keMALASan yang tahap maksima
asyik nak makan tido makan tido aje...*patut aku makin montel*

Ok,entry nie aku malas nak menceceh sangat,so ape kata korang layan gambar aje :)
::Makanan pada haritu..colourful kan::

* Cake aku order kat Secret Recipe perisa Coklat Stoberi *tempah seminggu sebelum majlis,sebab letak gambar :)

* Cake akak aku untuk anak anak dia,lepas acara potong kek memasing bergaduh sebab berebut patung mickey mouse..biasalah bebudak!

* Triffle Stoberi aku belajar buat dengan Pn.Sofya,aku berminat nak buat Triffle nie setelah menjenguk ke belog Pn.Anis,macam best je tengok die buat Triffle Strawberry tuh...

* Apam Polkadot aku oder dengan Pn.Sofya gak,die nie memang expert bab buat kuih/kek..tak macam aku tangan kayu...hehe..tapi aritu aku ade jugak la belajar belajar buat apam neh..senang je rupenye :)


 


::ayam+ikan+udang (tidak kelihatan disitu)::

::sebahagian dari ahli keluargaku...yang lain xbergambar sebab tak pakai baju  ikot warna tema::

::Banner aku tempah dengan Pn.Sofya::
(aku tengok masa dia buat besday party anak dia,so aku pon nak buat jugak,yela nak buat besday party anak,entah bila)

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:


♥ ♥ Doakan yang terbaik untuk kami ♥ ♥

 


2 comments:

  1. selamat ulangtahun melati... insyallah..ada la rezeki nya nanti.. akak senatia doakan yg terbaik utk melati..amin.. semoga berbahgia selalu..amin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...