Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




14 July 2011

Kenapa Time Kenduri Kendara mesti ada gosip gosip??

Sabtu nie rumah mentua aku ada buat kenduri (adik ipar aku dah mengandung 7 bulan...kenduri lenggang perot & kenduri suami aku bukak kedai) *bukak kedai dah lama sebenarnye,tapi baru nak buat kenduri* (*____*)

Sebenarnya lepas aku berkahwin,aku tak begitu gemar ke majlis kenduri kendara / majlis perkahwinan *melainkan perkahwinan saudara mara yang terdekat/majlis perkahwinan teman baik aku je yang aku suka pegi*
wahhh!! statement kau Peah!!..lepas nie confirm takde sape yang nak menjemput kau ke majlis kenduri kendara/majlis kawen..

Aku ada sebab kenapa aku bagi statement cenggini...

Kang ada dok molot molot longkang bertanya "eh ngko nie tak mengandung ngandung lagi ke"

atau

"Kau dah ada belum..lama betul.tak reti ke...kalau tak reti meh sini aku ajar...(agak kurang ajo statement camni)

atau

"Adik ipar ko yang haritu kawen dah ngandung kan....ko bile lagi"

atau

"Kau kawen dah lama kan,amek jela ank angkat...mane tau lepas amik anak angkat terus sangkut"



hoi! hoi! hoi! aku penat lah dengar soklan soklan camni,tolonglah jaga hati aku sikit!!

Lagi lagi sabtu nie rumah mentua aku buat kenduri,mesti ade yang dok menanya soklan macam tu....confirm punya lah.....argghhh!!.aku nak duduk kat dalam bilik jelah time kenduri tu boleh tak???




1 comment:

  1. sabar sabar cik peah .... biasa la mulut org tak boleh ditutup... kuat kan iman dan semangat mu..pekak kan je telinga..... semua itu ujian dr-NYA... insyallah... pasti ada rezekimu itu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...