Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




24 March 2011

Stesen Radio Pilihan

Sekarang dah banyak stesen-stesen radio yang best kat Malaysia kan.. antara radio yang aku dah set channel kat kereta ialah :-

::All About The Music::
::Muzik Terbaik Tanpa Henti::
::Muzik Retro Terbaik::
:: Malaysia's No.1 Hit Station::

::Lebih Hangat Dari Biasa::

::Kini Hanya Memainkan Muzik Hit Yang Terbaik::


Ha! kat atas tue sume stesen radio pilihan aku.Radio dalam kereta aku dah set dah dieorang hehe... percaya atau tak,kesemua stesen radio kat atas aku dengar...=)

Sinar Fm
:[Aku dengar kat office...walaupun kat office aku ramai cina,dieorang pun layan Sinar Fm tau.Baru 1 Malaysia =).]
Tapi aku tak berape layan sangat  radio nie...dengo pun time pagi la...Dj nye pun best....Kak Engku,Abg Jem/Mak Neng (Salleh Yaccob) & Khairil Rashid.
:
:
:
Era Fm
Dulu masa ade arwah Din Beramboi,memang aku pendengar TEGAR radio nih...pagi² tue dengo lawak Din Beramboi & Aznil...Memang kelakar der!! sampai kuar airmata aku gelak.....tapi sejak arwah dah takde,aku rase takde mood nak dengar (cari² stesen yang best)
:
:
:
Suria Fm
Pun ok gak...tapi aku tak gemar pulak dengan dj² nye..(memboringkan)paling best pun petang² sebab ade Linda Onn....i Linda Onn.Lagu-lagu nye pulak best²..lagu baru+lagu awal 90an..best!!(kalau dengar dalam kereta,my hubby suke bukak radio Suria nie)
:
:
:
HOT FM
Haaa!!! nie la stesen radio yang selaluuuuuu aku dengar..(walaupun sampai sakit² telinga aku dengar guna earphone,kenapa gune earphone?? kan aku dah kata tadi,kat office aku bukak Sinar Fm...=)
Paling aku suke dengar time AM CREW..Fafau,Ag & FBI..dieorang memang sempoi...dah banyak kali jugak la aku jumpa dieorang nih....haa?? tak caya???











::FBI::
::AG:

::backstage with fafau Hot fm Mini Jam Batu Pahat::

DAN!!!

Fly Fm & Hitz Fm,aku dah jarang dah dengar...memang la lagu best,tapi dj merapu ape aku tak paham nok!!


p/s:Enjoy dengan pilihan stesen radio korang =)








 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...