Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




23 March 2011

BERITA SEDIH

Malam minggu yang lepas (19 mac 2011),aku & My Incik Amin (MIA) mendapat berita yang sungguh mengejutkan..MIA dapat call dari member² die bahawa MOHAMMAD HAFIZAN BIN DAUD atau lebih di kenali dengan nama CIK DAW di kalangan rakan² telah terlibat dengan kemalangan di Lebuhraya Tangkak....(cerita yang aku dari MIA,aruah merempuh sebuah Pajero yang rosak di tepi jalan) 
 :: Al-Fatihah (14 Ogos 1989-19 Mac 2011)::

.
.
.
.
.
.
.
.
.
::aruah dari kanan no.2 (baju belang²)
di majlis perkahwinan Norazlina Jemain & Shahren::









Bersama-samalah kite mendoakan semoga aruah ditempatkan dikalangan orang² beriman...semoga rohnya dicucuri..Amin~~
Al-Fatihah ='(

p/s: Walaupon aku tak rapat sangat dengan aruah,,,tapi sebagai kawan kepada MIA,aku juga turut rase sedih..sebab sebelum nie kiteorang pernah berkongsi 1 kereta untuk melawat kawan si MIA kat hospital (eksiden)time tu jugak la kiteorang berborak...lepas dari tu,aku xpernah pun bertegur sapa..melainkan kalau berselisih jalan,adela senyum²...semoga aruah tenang di alam sana.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...