Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




22 March 2011

NAK BABY!!!

Seperti yang korang sedia maklum,aku & hubby telah pun mendirikan rumahtangga  selama 1 tahun lebih...tapi masih belum di kurniakan cahayamata yang selama ini memang dinanti-nantikan oleh setiap pasangan suami isteri.Tapi kami tetap menanti dengan SABAR +sentiasa BERDOA = BERUSAHA...ada yang bagi nasihat untuk aku supaya aku berPANTANG sikit bab² makan nih (ingatkan orang bersalin je yang kene berpantang,rupenye orang yang belum MENGANDUNG/BERSALIN pun kene berpantang jugak)

Antara makanan yang perlu di ELAKKAN

♥ Makan Junk Food a.k.a makanan ringan (JAJAN)

♥ Minuman berkarbonat (bergas)

♥ Segala jeruk kering seperti asam boi & jeruk basah seperti jeruk mangga      &  cermai

♥ Makan makanan FASTFOOD etc:Mcdonald,KFC,Marrybrown,Pizza,Burger
     (makanan favorite aku nih!!)

♥ Makan jambu batu


                                                 
                                                       
makin diLARANG makin la aku makan jugak bende² seperti kat atas tue...almaklum la sedap...lagipun hidup cuma sekali jek..rugi la kan kalau tak makan bende² tersebut ye dak??......tapi demi untuk mendapatkan ZURIAT...aku terpaksa jugak la berPANTANG...(walaupun kadang² aku curik² makan)


Sape yang tak nak ANAK oiiii!!!...jeles siot kengkawan sume dah dok ade anak..yang baru kawen tak sampai setahun pun terus je MELEKAT...nak² baru² nie aku dapat tau yang adik ipar aku (25/12/2010 die kawen) dah dapat berita gembira...aku ape lagi...mesti la TERASA HATI kan...dok memikir ape orang akan kata tentang aku lepas nie (do i care!!) mulut orang biaselah..now! aku mula LALI soalan² yang selalu menerjah kat telinga aku..antara soklan² nye....

  • "Ko dah ade belum?" (siap pegang perut aku lagi)
  • "Eh? perut ko buncet tu..dah ade isi ek"
  • "Ko kawen dah lame kan? still xde anak lagi ek"
              

                Dan ini soklan yang pedas hingga menusuk ke ulu hati aku










                 "KAU TAK PANDAI EHEM² KE?? LAU TAK PANDAI NANTI AKU TOLONG AJARKAN"
(wtf soalan cam nie  kan)


Bagi aku biar papepun orang nak kata pasal aku...aku hanya MAMPU berkata "masih belum ade rezeki"..dan orang tak rasa apa yang aku rasa =(


sekiannnnnnnnnnn ♥ ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...