Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




25 March 2011

Gemuk Sudaaaa!!!

Hai everibodi....hawau u? i hope uollss fine okeh =)
entri kali nih nak share ngan uollss sume, pasal i dah GEMUK skarang (statement macam suke je jadi gemuk kan)
Dulu i ni 'Makhluk Tuhan Paling Kurus' tauuuu..hehe
:

:

:

:

:

::nak sangat size mcm nie balik (pic tahun 2008)::
:

:

:

:

:
::sekarang.....muncet sudaaaa (pic tahun 2011)::

Ermmm..saye nak kurussss...tapi saye tak bole nak KAWAL permakanan saye =)
Saye makan nasi sikit...tapi saye suke makan JUNKFOOD,BURGER,CEKELAT & makanan yang boleh membuatkan saye GEMOK .

Mane tak nye...selalu sangat saya makan waktu malam...tu tak masuk lagi ngeteh² (makan roti canai la etc....).Burger pulak dalam seminggu mesti WAJIB husband saye belikan...cekelat lagi...(favorite nih)Pernah saye suare kan kat husband..."tak kesah ke saye gemok"? die jawap
"saye lagi suke awak gemok tau,nanti klu kurus...orang kate saye tak bagi awak makan pulak"
heeee...i ur statement dear!!!...

Bile saye dah gemok nie..kebanyakan nye rakan² dah tak mengenali saye....dieorang kate saya makin TEMBAM la...macam DI PAM² la..haha...(ade aku kesah?) dulu time aku kurus,korang kate aku macam PAPAN PLYWOOD la....TENGKORAK HIDUP la...=)






















*p/s:Dulu time kurus nak gemuk...sekarang dah gemok nak kurus balik...nie la MANUSIA tak tahu nak bersyukur =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...