Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




03 August 2012

Suami Kawen Lagi



~Ramadon ke 14 ~


Peh tajuk entry tak menahan..hehe
Korang pernah tak mimpi suami korang kawen lain,dalam mimpi tu rasa sakit hati sangat,sedih sangatkan..kekadang dalam mimpi tu menangis teresak-esak,bila terjaga pun habis basah bantal dek menangis2 dalam mimpi..ekekeke~

Tapi bagi alam realiti,kengkawan di luar sana yang pernah merasa mesti tahukan perasaan tu macam mana.Pada aku itu semua takdir dan ketentuan dari NYA.Macam mana kite menggelak pun kalau itu telah ditakdirkan kite kena macam tu kite kena terime dengan hati yang terbuke...Wah pandai aku ckap..tapi kalau kene batang hidung aku sendiri,memang tak tau nak cakap ape dah...hancur luluh hati aku (tak sanggup berkongsi suami dengan orang lain)

Macam ni,sebenarnye bukan sekali dua aku mimpi suami aku kawen lain,dah banyak kali sebenarnye,malam tadi aku mimpi lagi..adeh laaa~ takde mimpi lain gaknye..
Dalam mimpi tu,suami aku bawak balik perempuan,dan kenalkan kat aku..die ckap "nie la isteri baru abang" dalam mimpi tu aku tak cam pulak perempuan tu sape..kikikiki..bile laki suami aku cakap macam tu je,aku terus melalak,terus pukul cubit suami aku tu..(pernah aku pukul cubit laki aku betul betul...kah kah kah)

Bile aku tersedar,aku terus peluk laki aku...ohhh mimpi jek rupenye,,hihihi

Dan pagi ni aku dok gigih mengoogle tafsir mimpi yang aku mimpi malam tadi..ekeke




SOALAN January 28, 2011 8:48 AM
As salam ustaz...
Saya kerap bermimpi suami saya beristeri lain...dan setiap kali mimpi..ia seperti kejadian yang sebenar..menangis hingga pagi saya bangun dari tidur...airmata serta sedu sedan masih ada..saya sangat takut jika kejadian itu benar berlaku...
JAWAPAN :
Wlksm Nanie3108.
Dalam ilmu tafsir mimpi, walaupun ada dua orang mengalami mimpi yang sama atau hampir sama, tapi kadang-kadang maksudnya berbeza.

Sebelum ini memang ada seorang wanita bermimpi suaminya berkahwin lain, dan ta'bir yang saya berikan ialah suaminya bakal dapat sesuatu kekuasaan atau keuntungan.

Dalam kes anda, saya sudah cuba mentafsirkan mimpi anda tapi tidak dapat. Saya kira mimpi anda itu dari jenis mimpi yang tidak perlu ditafsirkan. Ia terhasil daripada keadaan emosi anda sehari-hari.

Contohnya, seseorang yang lapar bermimpi makan. Mimpi jenis ini biasanya tidak ditafsir.
Kita marah seseorang lalu tertidur dan bermimpi memukul orang itu. Biasanya mimpi sebegini juga tidak perlu kepada tafsiran.

Ini sekadar pendapat saya yang dhaif.


P/s : Kalau betul dapat keuntungan takpe..aku jugak yang dapat merasa keuntunggan nye..hihihi






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...